Informacijska pisarna od 6. maja ponovno na voljo uporabnikom

 

V sredo, 6. maja ponovno odpiramo vrata naše informacijske pisarne, na sedežu podjetja. Tako boste v njej ponovno lahko urejali formalne spremembe, prijave v sistem ravnanja z odpadki in odjave iz sistema, kupili vrečke za odpadke, ipd.

Zadeve, ki jih lahko rešite po elektronski poti (info@snaga-mb.si)  ali po telefonu (02 620 58 75) tudi vnaprej skušajte reševati po teh poteh.

 

Informacijska pisarna bo odprta po običajnem urniku, to je vsak delovni dan od 8.00 do 14.00 ure.

Ob sobotah, nedeljah in praznikih bo informacijska pisarna zaprta.

 

Ob obisku informacijske pisarne je treba upoštevati naslednje varnostne ukrepe:

  • vstop v pisarno je POSAMIČEN.
  • obvezno je vzdrževanje VARNOSTNE RAZDALJE najmanj 2 m,
  • ob vstopu je obvezna uporaba ZAŠČITNE MASKE ali druga oblika zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta, …),
  • ob vstopu je obvezno RAZKUŽEVANJE ROK.

 

V informacijski pisarni se zadržujte samo toliko časa, kolikor je res potrebno.

 

Hvala za spoštovanje pravil.

ODVOZ LOČENO ZBRANIH FRAKCIJ - MESTNA OBČINA MARIBOR

1.Vpišite vaš naslov

V okence za vnos naslova vpišite vaš naslov in izberite željeno ulico.

1.Poiščite ikono

Poiščite zeleno ikono s številko v bližini vašega naslova.

3. Prenesite urnik

Kliknite na ikono in prenesel se vam bo urnik v PDF formatu.